loading...
خیمه گاه اباالفضل(ع)- 133
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نحوه ضد عفونی کردن تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی 0 1011 nedasali
ویروس کامپیوتری دقیقا چیست؟ 1 1336 omidalidoost
میزبانی وب ابری 1 1254 lyftlynk
10حدیث گهربار اخلاقى 2 2669 atlasweb
اثبات عصمت بقيه ي ائمه 17 4884 mobin1998
به تاخیر انداختن نماز اول وقت!!مهم 0 1220 ammarshia
لفظ امام برای امام خمینی +رسوایی دیگر !!! 19 7078 ammarshia
صفت رذیله که سبب کفر می شود 0 1326 ammarshia
راه های قرب به امام زمان (عج) در طول روز 0 1182 ammarshia
پیروان عایشه، از مردم برای جنگیدن⚔️ با علی، دعوت می کردند نه برای اصلاح 0 1226 gholamim1
چهل حديث « اخلاق پسنديده » 0 1053 fnazari
11 ترفند پیشرفت در حفظ قرآن 0 1342 fnazari
نکات مهم در حفظ قرآن کریم 0 1198 fnazari
بهترین روش حفظ قرآن 0 1075 fnazari
نکات کلیدی پیش از آغاز حفظ قرآن کریم 0 1097 fnazari
شبهه :سخن امام خامنه ای در افضلیت امام خمینی بر علمای دیگر 7 3019 ammarshia
شبهه سخن امام خامنه ای سلام الله علیه در مورد مثنوی 7 3106 ammarshia
حکم انفجار در فرقه وهابیت 5 2490 kheymegahabalfazl
حدیث صحیح السند در شهادت حضرت زهرا س در کتب شیعه 26 9286 ammarshia
تحلیلی بر مناظره اللهیاری با برادر حسینی 44 12061 ammarshia
توصیه زیبا و جالب ایت الله میلانی به شخص گنهکار ومنحرف 1 1389 kheymegahabalfazl
خیمه گاه اباالفضل (ع) در تلگرام 15 4886 kheymegahabalfazl
دانلود کتاب هجوم شوم تالیف استاد محقق حاج اکبر بیرامی 1 1670 kheymegahabalfazl
حجت الاسلام قرائتی: چیزی که در مملکت ما کم است، جگر است! 0 1014 najme2
چرا بعضی اعمال ثواب زیادی دارد؟ جواب در قالب داستان 0 1358 najme2
طرح جمع آوری صلوات برای ظهور ... 71 16868 mardaval
ترتیل جزء به جزء قرآن با نوای عبد الباسط 0 1107 najme2
علامه طباطبایی ره بعد از نماز چه کسی را لعن می کرد ؟؟+جالب 1 1501 najme2
شعر در وصف امام زمان عج 0 1082 najme2
سخن ایت الله العظمی بهجت در خصوص خطا و اشتباه 0 1112 ammarshia
سرباز گمنام بازدید : 1946 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (19)

سلام عليكم

چرا بايد سقيفه راه اندازي مي شد؟

مگر پيغمبر كامل نبود؟

مگر قرار بود دين جديدي بياورند كه حجت بيايد؟

خوب حسبنا كتاب الله، ما شا الله كه همه جز بيت رضوان بودند و همه السابقون الاولون بودند و كل صحابي همه هم بهشتي هستند ديگر نيازي و به تفرقه نبوده حال چطور يك شبه تصميم گرفتند سقيفه راه بيندازند ما نمي دانيم
همين نكته مشخص است اقايان بيشتر از پيامبر مي دانند و خود همين توهين به رسول خداست زيرا پيغمبر نمي فهميد نبايد جانشين انتخاب كند اما صحابي كه پرورش يافته مكتب رسول خدا هستند فهميدند

لَقَدْ كانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كانَ يَرْجُوا اللَّهَ وَ الْيَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرا احزاب /21
مسلّماً براى شما در زندگى رسول خدا سرمشق نيكويى بود، براى آنها كه اميد به رحمت خدا و روز رستاخيز دارند و خدا را بسيار ياد مى‏كنند.

إِلَّا بَلَاغًا مِّنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ﴿جن/23﴾
[وظيفه من] تنها ابلاغى از خدا و [رساندن] پيامهاى اوست و هر كس خدا و پيامبرش را نافرمانى كند قطعا آتش دوزخ براى اوست و جاودانه در آن خواهند ماند

بنده نمي گويم اهل سنت زيرا اهل سنت هم هستند كه پيرو 12 خليفه باشند لذا مي گويم تابعين سقيفه پيروي از رسول خدا كردند يا نه؟ اگر كردند پس وجود سقيفه معنا ندارد، اما اگر پيروي نكردند در نتيجه مصداق ايه 23 سوره جن هستند

دلم نيامد كه بحثم را با حديث قراء نبوي كامل نكنم:

عن معقل بن يسار قال انطلقت مع أبي بكر الصديق رضي الله عنه إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقال : ( يا أبا بكر للشرك فيكم أخفى من دبيب النمل ) فقال أبو بكر : وهل الشرك إلا من جعل مع الله إلها آخر؟ قال النبي صلى الله عليه وسلم : ( والذي نفسي بيده للشرك أخفى من دبيب النمل .

روايت است از معقل بن يسار كه گفت : ابوبكر به سمت پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم رفت و پيامبر صلوات الله عليه به ابوبكر گفت : اي ابوبكر قطعا شرك در شما مانند حركت مورچه مخفي شده است. پس ابوبكر گفت : آيا شرك جز اين است كه براي خداوند معبود ديگري قرار داد؟ پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم فرمودند : به كسي كه جانم در دست اوست شرك در شما مانند حركت مورچه پنهان شده است.

صحيح بخاري ، كتاب أدب المفرد ، باب فضل الدعاء ، ص ۲۴۳ ، حديث ۷۲۶

 

منبع: خميه گاه اباالفضل(ع)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/10/06 و 6:41 دقیقه ارسال شده است

سلام, شما مرا دعوت به مناظره کرده اید.
دعوت مناظره را میپذیرم.
شرایط:
1-هر کتابی از اهل سنت و شیعه را که از آن یک حدیث یا روایت ذکر کردید باید کاملا روایتها و احادیثی را که از طرف آن افراد نفل شده را با تمام محتوای آن قبول داشته باشید.
اگر بگویید در صحیح مسلم چنین حدیثی آمده و راوی آن معاویه-رض- باشد پس باید تمام احادیث صحیح مسلم که از معاویه-رض- آمده را قبول داشته باشید.
و همچنین حدیثی را قبول نمیکنیم مگر آنکه به پیامبر ص برسد و البته باید علم حدیث را هم نسبتا بدانید.
به عربی و ترجمهء قرآن مسلط باشید و خودتان آیات را ترجمه کنید چون هیچ مترجمی از شیعه مورد تایید من نیست.
هر حدیث و مطلبی را که در تضاد با قرآن مجید و عقل باشد رد کردن آن مشکلی ایجاد نمیکند.
آیات قرآن به صورت نص صریح هیگ نیازی به تفسیر ندارد.
اگر چنین توانایی در خود میبینید به من اعلام کنید.
موفق باشید

پاسخ : سلام عليكم
برادر عزيزم واقعا جاي تعجب دارد كه شما در خط اول مي اييد قوانيني را وضع مي كنيد و سپس در خط دوم خودتان مفادتان را نقض مي كنيد به مطالب زير دقت بفرمايد:
شما در ابتدا مي گويد اگر يك حديث را قبول كنيد بايد كل كتاب را هم قبول كنيد و بعد مي گويد هر روايتي كه با قران و عقل در تنافي باشد از منظر ما باطل هست اگر صحيحن مورد پذيرش و صحت هست پس ادعاي شما در مورد قران و عقل باطل هست زيرا شما هنوز اجماع علماي خودتان در مورد صحيحن و صحجت انرا نمي دانيد
دوما شما مي ايد ادعا مي كنيد اگر ما يك روايت از كتب شما را قبول كنيم بايد همه را قبول كنيد ولي وقتي به خودتان مي رسد مي گويد خير، ما ترجمه قران به قلم فرسايي علماي شما را نمي پذيريم، چگونه مي شود ما بايد همه سخنان علماي شما را بپذيريم و اگر نپذيريم مشكل ساز هست اما اگر شما علماي ما را قابل پذيرش ندانيد لاباس هست؟
شما انقدر در مطالبتان تناقض داريد كه هنوز به مناظره نرسيده خودتان را محكوم كرده ايد
دوما شما هنوز اصول مناظره را نمي دانيد انوقت مي خواهيد مناظره كنيد؟
قول ابن حزم را بخوانيد تا روش مناظره را ياد بگيريد كه چيست:
لا معنى لاحتجاجنا عليهم برواياتنا ، فهم لا يصدّقونها ، ولا معنى لاحتجاجهم علينا برواياتهم فنحن لا نصدّقها ، وإنّما يجب أن يحتجّ الخصوم بعضهم على بعض بما يصدقّه الذي تقام عليه الحجّة به

مضاف بر اينكه ما هم به طريق اولي كتب شما را قبول نداريم الاخصوص صحيحين را و اگر به كتب شما احتجاج مي كنيم از باب قائده الزام هست الزموا بما الزموا انفسهم
برادر عزيز اقا محمد شما هنوز اصول اوليه مناظره را نمي دانيد انوقت شرط و شروط قيد مي كنيد

بنده امادگي مناظره را دارم در هر موضوع و زمينه اي كه دوست داريد ضمن اينتكه از علم رجال حقير دوستان تان بسيار از دست من فرار كرده اند يقين بدانيد در مقابل رجال كه تخصص من هست شما هم دوامي نخواهيد اورد

بعد فرموديد تنها احاديث مرفوع نزد شما قابل پذيرش هست حال انكه شما كاملا خلاف مباني هاي برادران اهل سنت سخن مي گويد زيرا در نزد برادران اهل سنت سخ صحابي حجت هست زيرا همه كلهم عدول هستن د كوچكترين تنقيض به انها وارد كردن را ابوزرعه گفته است كفر اور هست، ابوزرعه مي گويد اگر كسي نقص بر صحابي فهو زنديق، لذا صحابي در نزد اهل سنت حجت هست حالا شما مذهبتان چيست؟
معاويه نتنها در نزد شيعه بلكه در نزد اهل سنت نيز كافر و مرتد هست حالا چرا شما در مقام او ترضي مي كنيد نمي دانم گويا هر انكه مورد مغبوض رسول خدا باشد بايد مورد تكريم شما باشد
قال رسول الله ص: معاويه يموت علي غير ملتي و همچنين اذا رايتم معاويه علي منبري فاقتلواه معاويه كافر مي ميرد و اگر او را بر منبرم ديديد بكشيدش
تا همين جا كفايت مي كند

علي ايحال شما مرد مناظره نيستيد زيرا مطالبي را و قوائدي را به عنوان اساس نامه متذكر شده ايد كه در منظرو برادران اهل سنت هم نمي گنجد، يك موضوع انتخاب كنيد با هم مناظره كنيم، نظرتان درباره كفر معاويه چيست؟ يا مناقب او؟
در انجمن حقير يكمناظره انلاين مي كنيم
منتظر شما مي مانم

این نظر توسط شیعه در تاریخ 1392/10/02 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگه ابوبکر از یک طرف فامیل پیامبر (ص) بود، امام علی(ع) که دو طرفه فامیل بود.
ابوبکر فقط فامیل سببی بود ولی امام علی(ع) هم نسبی بود هم سببی، اگه ابوبکر یار غار بود (شاید البته) امام علی که در رختخواب پیامبر خوابید و آماده تیغ های برهنه بود،حتی اگه بگیم عملشون مساوی بوده که نیست (چون عمل امام علی (ع) خیل بالاتر بود و نسبتش با پیامبر(ص) هم بیشتر بود) باید ایشان هم در سقیفه شرکت می کردند، خودشون هم می دونستن که امام علی ارجحیت داره واسه همین خیلی زود توطئه سقیفه رو راه انداختن
وای بر اونها
پاسخ : عليكم سلام
برادرم نسبت فاميلي فضيلت اور نيست، همان گونه كه ابولهب عمي رسول الله بودند و خداوند در مورد او در سوره لهب فرمودند تبت يدي ابي لهب وتب
***********
اگر قرار باشد فاميلي فضيلتي باشد و عامل بهشتي شدن باشد س بايد بكوييم يزدگرد سوم مجوسي نيز بهشتي هست چون پدر بزگ امام سجاد ع هستند و هم چنين پدر زن امام حسين ع
***********
يار غار بودن هم در نزد اهل سنت چيزي باطل هست زيرا مروعيتي ندارد
*********
در مورد خوابيدن مولا در فراش و بستر مولا هم بايد بگوييم اين امجامع علماي اهل سنت هست كه فضيلتي برتر از ان نيست

چنانچه عالم بزرگوار اهل سنت ابوجعفر اسکافی در کتاب النقض العثمانیه به این امر اعتراف دارد که:
قال علماء المسلمین ان فضیله علی (علیه السلام) تلک اللیله لا نعلم احدا من البشر نال مثلها
علماء مسلمین اتفاق دارند که احدی از بشر به فضیلت خوابیدن علی علیه السلام در فراش پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم نرسیده است
شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید ج31 ص 260

غریب به همین اجماع را ابن سبغ مغربی در کتاب شفاء الصدور دارد که:
علماء العرب اجمعوا علی ان نوم علی (علیه السلام) علی فراش رسول الله (صلی الله علیه و اله و سلم)افضل من خروجه معه ....
علمای عرب اجماع دارند بر اینکه خوابیدن علی (علیه السلام ) در لیله الهجره در فراش رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم افضل بودن از بیرون رفتن با او....

موفق باشيد

این نظر توسط عالم در تاریخ 1392/09/24 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

شما وقتی به همسر رسول ص ناسزا میگید

به مهاجرین و انصار لعن میفرستید که خدا وعده جنت را به انها داده شما جدل میکنید نه بحث

رسولش گفت گر بودی دگر کس نبی جز من نبودی جز عمر کس

بشکست عمر پشت دلیران عجم را/بر باد فنا داد رگ و ریشه ی جم را این عربده بر قصب خلافت ز علی نیست/با ال عمر کینه قدیم است عجم را



در ایران چه کسی دین را اورد در ازمون 91 مرکز بهداشت ما شرکت کردیم خود شعیان میگفتن عمر ایا عمر نبود دین را در ایران اورد!!!اگر نبود ثابت کنید در تاریخ امده

ایا کافر ومنافق به نفع دین کار میکند؟



شما برای ما:

• 5 حدیث (با تواتر لفظی)

• از کتب خودتان (از کتب شیعه)

• از 5 طریق مختلف

• با سند صحیح

• از پیامبرص گرامی اسلام بیاورید که در آنها شخص پیامبرص فرموده باشند:

- حضرت علی  خلیفه (منظور ما ولایت است و نه وصایت) بلافصل من به فرمان خدا هستند.

- یا شخص حضرت علی فرموده باشند معنای مولی در غدیر خم یعنی خلیفه یا اینکه فرموده باشند: مراد از آیه ابلاغ یا آیه ولایت من هستم یا همین موضوع را پیامبرص فرموده باشند!

- مهدی موعود، فرزند امام حسن عسگری است .

- پیامبر اسلامص علم غیب دارند (به غیر از وحی) یا از جانب خدا (و نه انتخاب مردم مدینه) حاکم مدینه شده اند و یا به غیر از مورد وحی، عصمت دارند.

- تفسیر و توضیح قرآن، فقط مختص حضرت علی و فرزندان ایشان است.

- جواز گنبد و بارگاه ساختن روی قبور

- زیارت عاشورا و دعای ندبه و توسل

- حضرت علی و یا فاطمه متولی فدک نبوده بلکه مالک یا وارث فدک بوده اند.

دقت کنید که مسلمانها طبق نص صریح قرآن، دین خود را باید از قرآن و سنت نبی اکرمص (که آن هم باید منطبق با قرآن باشد) بگیرند. پس احادیثی که برای ما می‌آورید باید از قول پیامبرص باشد نه از قول ائمه (که عده‌ای غالی و خمس دزد، اطراف آنها را گرفته و از زبان مبارک آنها حدیث دروغ جعل کرده‌اند) دقت کنید شما فقط در کتاب بحار الانوار 700 هزار حدیث دارید در اصول کافی 13 هزار حدیث و اگر احادیث کتب دیگر شما را روی این تعداد بریزیم تعداد احادیث شما از یک میلیون حدیث بیشتر می‌شود، شما به جای استناد روز و شب به کتب اهل سنت از بین این یک میلیون حدیث کتب خودتان، 5 حدیث (برای هر سؤال 5 حدیث) با شرایط فوق بیاورید تا ما تسلیم شما شویم! البته برای اینکه زحمت بیهوده نکشید خدمت شما باید عرض کنم: گشتم، نبود، نگرد، نیست! آری، شما نه تنها سندی از قرآن برای اثبات عقاید شرک‌آمیز ضاله خودتان ندارید بلکه حتی در کتب خودتان هم حدیث صحیح السند و بدون انقطاع و متواتری از قول پيامبر اسلام در این زمینه ندارید؟ پس استناد روز و شب شما به کتب اهل سنت چیست؟ برادر گرامی آقای قزوینی در قیامت، حجت شما چیست؟ که اینهمه در حال گمراهی شیعیان هستی؟

با اینکه ما در اینجا 3 آوانس به شما دادیم ولی باز هم شما در این مبارزه طلبی, شکست می‌خورید.

3 آوانس ما:

- احادیث، حتما از کتب خودتان (شیعه) باشد!!

- خبر واحد باشد (زیرا کمتر از 10 طریق می‌شود خبر واحد)

- راویان این روایات، طبق نظر علمای علم رجال شیعه، رد و یا تایید شوند!

در برابر این سه آوانس، ما از شما فقط یک خواهش داریم و آن اینکه: موضوع مورد اشاره ما دقیقا در حدیث آمده باشد، یعنی به عنوان مثال، حضرت علی دقیقا این جمله را فرموده باشند: پیامبر¬اسلام در غدیر خم من را به عنوان خلیفه بلافصل من عندالله معرفی کرد! و یا اینکه پیامبرص دقیقا فرموده باشند: حضرت علی به فرمان خدا خلیفه بلافصل من است. من می‌دانم که در کتب عامه مسلمین یکی دو حدیث داریم که پیامبرص فرموده اند: علی ولی بعد از من است. ولی:

- اینها خبر واحد است و چون مدرکی از قرآن و عقل و تاریخ و اجماع مسلمین ندارد و صدها حدیث ضد هم دارد پس نمی‌تواند حجت باشد.

- پیامبر اسلام، سخنانی در خصوص خلافت عمر و ابوبکر هم فرموده اند و مشخص است که اینها یا اخباری غیبی است که نبی اکرمصاز جانب وحی مطلع شده اند و از باب خبر دادن از آینده بیان کرده اند و یا توصیه و سفارشی است به انتخاب این افراد از سوی مردم.

- پیامبرص مانند بسیاری از موارد دیگر، نظر شخصی خود را فرموده اند (رغبات شخصی) و هیچ کجا نفرموده اند اینکه من گفتم (یعنی ولایت علی) فرمان و دستور خداست.

[النجم/3-4] این یعنی اینکه سخن پیامبر اسلامص فقط در حوزه وحی، خالی از خطا و اشتباه است ولی در سایر موارد، مسلمانها می‌توانند نظر خود را بگویند و مگر مشورت

آل¬عمران/159] «ای پیامبر در امور با آنها مشورت کن»



(ملاک تواتر بنا به گفته مطهری در کتاب سیری در امامت باید بیش از 10 طریق باشد، ولی ما در اینجا به شما یک آوانس می‌دهیم!!! 5 حدیث هم بیاورید کافی است!!!

- سند صحیح سندی است که تمام سلسله روات آن راستگو و ثقه بوده و مورد تایید علمای رجال شیعه مانند کشی و مامقانی و ابن غضائری و علامه حلی باشند و بین آنها انقطاع زمانی وجود نداشته باشد (مثلا راوی اول در 120 هجری فوت کرده باشد و راوی دوم در 130 هجری به دنیا آمده باشد! مثل راوی خطبه فدک!) و مذهب آنها نیز بنا بر قول خود شما 12 امامی باشد و نه 7 یا 4 یا 5 یا 6 امامی! که به قول شما فاسد المذهب هستند .

- ما وصایت حضرت علی را قبول داریم که ایشان جانشین پیامبر در قبیله بنی هاشم بوده و وصی نبی اکرمصدر امور مالی ایشان بوده اند .

- دانشمند گرامی حیدرعلی قلمداران در کتاب بررسی نصوص امامت یا شاهراه اتحاد سند روایاتی مانند لوح جابر و امامان 12 نفرند را به خوبی رد کرده و باطل دانسته است.

- دقت کنید که علمای علم رجال شیعه باید اسناد آنها را تایید کنند! و اینکه شما مثلا تضعیفات ابن غضائری را قبول ندارید برای ما مهم نیست(جالب است که در تاریخ، تردیدهایی در اینکه ابن غضائری به دست مدعیان ولایت به خاطر حق گویی به شهادت رسیده باشد وجود دارد!)

- البته برخی از این کتب متعلق به 10 قرن پس از هجرت است! و برخی از احادیث آن سند ندارد یا خبر واحد است و یا اخبار متعدد ضد آن هم وجود دارد! آری این است احادیثی که آقای قزوینی صبح تا شب به رخ اهل سنت می‌کشد!

- البته شیعه اینرا در مورد پیامبرص نمی‌داند ولی از آیات بعدی که درباره هدایت افراد است و خطاب سخن نیز با پیامبرص اسلام می باشد که هادی آن افراد بوده، مشخص می‌شود که منظور از عبس و تولی همان نبی اکرمصاست.

- البته من مانند آخوندها از هر آیه ای برای اثبات عقاید خود استفاده نمی‌کنم به همین دلیل لازم می‌دانم در خصوص این آیه توضیحی بدهم : این آیه پس از صلح حدیبیه نازل می‌شود و به نظر من یکی از اعجازهای معنوی جالب قرآن است که کاملا با اصول مترقی قرن بیستم سازگاری دارد. در اینجا صلح، نشانه پیروزی معرفی شده و اینکه دشمن تو را به رسمیت بشناسد اعلام بزرگترین فتح آشکار است. مردان بزرگ را به پایان کار آنها می شناسند، در اینجا هم کار پیامبرص با موفقیت به پایان رسید (نه در فتح مکه و نه در غدیر خم، بلکه دقیقا در همینجا ای محمد، که توانستی دشمن را به پای میز مذاکره بنشانی! کاری که آخوندها پس از 32 سال هنوز موفق به انجام آن نشده اند!) و هم کار کفار مکه به پایان رسید! این موفقیت و این پیروزی و این صلح که به خاطر گذشت و بخشش و روح بلند محمدصو تفکر عالی شخص او بوده باعث می‌شود خداوند از گناهان قبل و بعد او درگذرد. حال این گناهان چیست؟ مسلما گناه فردی نیست بلکه گناهانی است که پیامبر اکرمص به نوعی غیرمستقیم به خاطر نقش حاکمیتی در آن نقش داشته اند. مثلا کافری که در جنگ کشته شده، زن و بچه اش بی سرپرست شده اند و یا برخی اعمال اشتباه سران سپاه اسلام و . . .، ما می‌دانیم که اقامه عدل و برقراری کلمه توحید(در آغاز) فقط با ایجاد حکومت و قوای نظامی امکان پذیر است و آنچنان نزد خدا با ارزش است که به خاطر این مهم از گناهان پیامبر اسلام در حوزه حکومتی و اجتماعی می گذرد. برخی انسانهای متعهد و با خدا در ایران و سایر کشورهای عربی از سیاست دوری می‌کنند مبادا به گناهی گرفتار شوند در صورتی که اگرنیت آنها پاک بوده و تخصص و مدیریت داشته باشند و درست عمل کنند خداوند از گناهان حکومتی آنها می‌گذرد، ان‌شاء‌الله (در ضمن برخی دیگر چون جناب مکارم برای حفظ عقیده عصمت می‌گویند منظور از گناهان، گناهانی هستند که مشرکین به تو نسبت داده اند!!! نمی‌دانیم اینگونه تفاسیر یعنی چه؟ گناه نسبت داده شده و تهمت که آمرزش ندارد!! تازه گناه نسبت داده شده را از کجای آیه در آوردید؟!! یا برخی می‌گویند منظور ترک اولی بوده است توسط پیامبرص، که این نیز مردود است زیرا به ترک اولی نمی‌گویند گناه، بلکه می‌گویند ترک اولی!!! و ادبیات عرب، آنقدر غنا داشته که خداوند بتواند منظورش را صریح و روشن بیان کند!)

)

مگر نه اینکه شهدا نیازی به غسل ندارند؟ پس چرا شما دائم می‌گوئید فاطمه زهرا به حضرت علی وصیت نمود که مرا شبانه و مخفیانه غسل بده و دفن کن؟!!! مگر ایشان شهید نشده اند؟ شما می‌گویید پیدا نبودن محل قبر علامت چیزی و حاوی پیامی است برای تاریخ!! آیا غسل ندادن ایشان نمی‌توانست علامت بسیار خوبی برای تاریخ باشد که: ایشان شهید شده اند؟!!!!



شما می‌گوئید پس از رحلت نبی اکرمص، صحابه برای اخذ بیعت اجباری به خانه حضرت فاطمه هجوم بردند¬ و باعث شهادت ایشان شدند، سوال اینجاست که جنازه پیامبر اسلام تا 3 روز در خانه حضرت عایشه بوده و حضرت فاطمه نیز همانجا بوده و از نزدیک جنازه پدرش جدا نشده است، پس حمله به خانه فاطمه و شهادتش چگونه صورت گرفته؟!!

﴾ [مائده /67] «اى پيامبر آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو نازل شده ابلاغ كن و اگر نكنى پيامش را نرسانده‏اى و خدا تو را از (گزند) مردم نگاه مى‏دارد آرى خدا گروه كافران را هدايت نمى‏كند»

این ابلاغ، چه چیزی بوده که بیان نشده؟ (اگر خلافت علی بوده به زعم شیعه) نعوذبالله خود خداوند از بیان آن ترسیده و خودداری نموده ولی از پیامبرص انتظار داشته که از مردم نترسد و آن مطلب را بیان کند؟!! و جالب است که پیامبرص نیز برای بیان خلافت، ترسیده و از کلمه ای استفاده نموده که دارای ابهام فراوانی است و صریحا مقصود را نرسانده (منظور کلمه مولی در حدیث غدیر خم است که شیعه قصد دارد معنای خلافت را از آن بیرون بکشد و آنرا بدین آیه مرتبط می سازد!!!) در یک کلام: خدا نگفته و پیامبر هم با کلمه ای در پرده ابهام گفته! این است طریق اثبات مهمترین اصل دین به زعم شما؟!!

پاسخ : اولا ما به همسران رسول خدا ناسزا نمي گويم اگر منظورتان عايشه هست كه او جز همسران رسول خدا نيست يك روايت بياور كه عايشه بگويد من از ازواج النبي هستم

----

به همهاجزين و انصار هم لعن نفرستاديم و اگر منظروتان خلفاي اربه هست كه بايد بگويم انها مسلمان نيستند چه برسد صحابي كما اينكه عايشه مي گويد انها مرتد شده اند و در بخاري هم امده جهنمي هستند شما يك روايت از خلفا ثلاثه خود بياور كه انها بگويند اين ايه در شان ما هست و خداوند از ما راضي هست

***

در مورد شعر فردوسي هم بايد بگويم فردوسي چند مصرع هم در مورد نسب عمر دارد كه نسب او را نطفه صحيح نمي داند ايا ان نيز براي شما حجت هست؟

**

دين را خود اهل سنت به ما هميشه ميگويند اهل بيت اوردند وعلت هم اين هست مي گويند اگر كسي بيايد جنايت بكند و زن و بچه ما را بكشد ما هر گز پيرو او نيستيم لذا دين اسلام را عمر نياورد زيرا ما او را ادم كافر مي دانيم و دين را اهل بيت به ايران اوردند

****

اما در مورد خلافت مولا علي هم همان حديث غدير با تواترش كفايت مي كند كه خود سبط بن جوزي كه ذهبي در مورد او مي گويد و كان امام فقيها و واعض وحيدا و علامه في تاريخ و سير، همين سبط بن جوزي در مورد حديث غدير مي گويد هذه نص صريح في اثبات امامه و قبولي طاعه و دوم اينكه تبريك خود عمر نشان از امامت مولا دارد همان گونه كه امام غزالي نيز به ان تصريح داشته است

****

در مورد احتجاج مولا به ايه ولايت هم در مصادر شيعه هستو هم سني

حالا شما به ما بگو ابوبكر در كجا گفته ايه غار در شان من نازل ده است؟ خود عايشه در صحيح بخاري مي گويد هيچ ايه در شان من و خاندان من نازل نشده است

***

در مورد امام زمان هم به دو لينك زير مراجعه كن

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/91/Post/1958

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/91/Post/1877

***

جواز گنبد و بار گاه همين بس كه امامن اربعه اهل سنت و بزرگان انها دارند حالا شما يك روايت و ايه بياور كه نبايد داشته باشند

***

احسنت در مرد فدك هم خودت اقرار كردي كه حضرت زهرا صاحب و مالك بوده است حالا ابوبكر با اجازه كي ان را غصب كرده؟ ديديد كفرش را هم خودت اقرار كردي، از كفر ابوبكر دفاع كن

***

ما هيج وقت نگقته ايمكه كل روايت كافي و بحار صحيح هست بر خلافت عقيدهباطبل شما در مورد صحيحين، حالا شما به من بگو بخاري مي گويد صد هزار حديث صحيح حفظ بودم اين صد هزار را كجا برده؟

***

هنوز نمي فهمي علم رجال چه هست براي من سخن از رجال مي گوي، علماي شما گفته اند اگر روايتي سه طريق داشته باشد متواتر هست تو بي سواد براي من كه مي داني خبر واحد چيست چه لغض مي خواني، برو بي سواد تو هم علمت مانند عمر هست كه مي گفت همه ادم ها از من باسواد تر هستند حتي ان ديوانه اش كل ناس افقه من عمر

***

دانشمند قلمداران كه هست پسر خاله ات هست؟ در مورد 12 خليفه همان بس كه علماي شما مانندذهبي و غيره ان را تصريح كرده اند

***

اتفاقا در ماجراي انزار عشيره پيغمبر مولا علي را وصي و خليفه خود دانست هههههه

***

اگر مهم توحيد هست پس چرا ابوبكر كه خودش به نص عايشه مرتد شده امده مسلمانان را در مورد اصحابه رده شهيد رد، پس در كفر او شكي نيست

**

در مورد غسل هم بايد بگويد در زماني غسل ديگر نيازي نيست كه سربازي در مكان جنگي شهيد شود كه اين را علماي شما هم عقيده دارند

قال مالك في الشهداء من مات في المعتركف لايغسلو لايكفنو لايصلى عليه ويدفن بثيابه

غسل در معركه نيازي نيست اما در بيرون جنگ بايد غسل شود

********

اصلا عايشه در مراسم تدفين پيغمبر حاضر نبوده و عايشه بهمراه غاصبين در حال برنامه ربيختن سناريو غصب خلافت بودند

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/293/Post/2039

***

اتفاقا پيغمبر از كلمه ولي استفاده نموده من كنت وليه فهذا علي وليه و اگر قرار بود دوست را بين مردم تبيين كند مي فرمود من كنت حبيبي فهذا علي حبيبي

****

در مورد ترس هم بايد بگويم اين نقص بر صحابي هست زيرا انقدر ايمانشان ضعيف بوده كه پيغمبر مي ترسيدند دوباره كافر شوند كه بعد از وفات هم به قول عايشه كافر شدند

******************************************



اما تكرار سوالات ما و فرار شما از پاسخ::::::::



ر صحيح بخاري 4 ج ص 230 امده است پيغمبر فرمودند بر عايشه و ابوبكر و عثمان لعنت كنيد و هركس لعنت نكند جهنمي هست

در صحيح مسلم ج 3 ص 420 امده است پيغمبر فرمودند ابوبكر و عمر و عثمان بعد از من كافر مي شوند و هر كسي از انها پيروي كند كافر و جهنمي هست

در صحيح بخاري ج 1 ص 178 پيغمبر فرمودند بعد از من عايشه و حفصه چون با علي مي جنگند در درجه ازواج النبي خارج و مرتد هستند

حالا اينها را پاسخ بده

دوما در كتب شما امده: كتب عمر بن خطاب الي اهل الكوفه و لاتسموا احدا باسم نبي عمر به اهل كوفه نام زد كه هيچ احدي حق ندارد از اسم پيغمبر استفاده كند براي بچه هايش حال طبق اين روايت و عقيده شما مشخص هست كه عمر دشمن رسول خدا بوده و دشمنان رسول خدا هم كافر هسند پس اولا عمر كافر هست و دوم خدا در ايه 57 سوره احزاب او را لعنت كرده است

******

شما ها مي گويد عمر علم غيب داشته است و از طرفي هم حضرت ابولولو ع او را كشته است ، خوب عمري كه علم غيب دارد چگونه جلوي ابولولو را نگرفت؟

علم غيب عمر:

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/290/Post/2227



*******

سینه زنی عایشه برای پیامبر+تصویر کتاب

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/293/Post/2275



عزاداری در تاریخ اهل سنت بخش دوم

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/2029

سابقه عزاداري در اهل سنت

http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/1853



وهابيت مي گويد سينه زني كفر هست پس از كفر اين زن دفاع كن

**********

اما شما پاسخ سوالات ما را ندادي و مثل عمر فرار كردي به ليسنك زير بود و بخوان و مطالب ما را پاسخ گو باش

kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/1946

*********

در مورد بزغاله عايشه هم سخن نگفتي

در مورد كفر ابوبكر و عمر از منظر عايشه چيزي نفتي

در مورد قبر پرستي و بت پرستي عايشه چيزي نگفتي

درمورد اثبات اسلام خلفا چيزي نگفتي

در مورد معاويه و حرا زاده بودنش و همچينين كافر بودنش فرار كردي

چرا پاسخ نمي دهي؟ اين مذهب گويا پاسخي ندارد




این نظر توسط عالم در تاریخ 1392/09/23 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

من یبار اثبات کردم از قران که ازواج پیغمبر مادر مومنان هستند.کس نباشد در فراغ اقای موش تیجانی باشد کد خدا
تیجانی اگه مرد میبود شیعیان اگه مرد بودند جلوی تلوزیون یک سنی روهم می اوردند و بعد میگفتن اقای تیجانی اراجیفت رو بگو ولی جوابش رو دادند علما اگر شما انگاه هدایت شدن و شبهای بشاور رو خوندید برید انگاه که گمراه شدید و روزهای پیشاور رو هم بخونید
پاسخ : ما هم اثبات كرديم مادر شما عايشه خودش را ام المومنين نمي داند
شما اگر مرد بوديد اين همه ما در شبكه ولايت تحدي كردي جرات مي كرديد مي امديد براي مناظره و تمامي علمايتان مانند عمر فراري نبودند----- جرات داريد يك عالم به شبكه ولايت ببريد براي مناظره ههههههههههههه

اما شما پاسخ سوالات ما را ندادي و مثل عمر فرار كردي به ليسنك زير بود و بخوان و مطالب ما را پاسخ گو باش
kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/1946
*********
در مورد بزغاله عايشه هم سخن نگفتي
در مورد كفر ابوبكر و عمر از منظر عايشه چيزي نفتي
در مورد قبر پرستي و بت پرستي عايشه چيزي نگفتي
درمورد اثبات اسلام خلفا چيزي نگفتي
در مورد معاويه و حرا زاده بودنش و همچينين كافر بودنش فرار كردي
چرا پاسخ نمي دهي؟ اين مذهب گويا پاسخي ندارد

این نظر توسط عالم در تاریخ 1392/09/23 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد
شما یه جایی جوابی دادیدبه یکی از خواهران که عایشه رض خود را نمیگوید ام المومنین شما چرا میگید؟
معلومه که قران رو بلد نیستید بخونید در واقع همه ی شما قران خوان نیستید فقط حرفهای اخوندهای خود را بدون تحقیق تایید میکیند.
مگه قران نمیگه ازواج رسول ص مادر مومنان هستند
شما میگید من با شما بحث میکنم من حاظرم با دلیل ما کتب شمارو به هیچ وجه قبول نداریم پس لطف کنید از قران دلیل بیارید برای رد صحابه
وای فراموش کردم شما این قران رو قبول ندارید قران شما دست اقا امام زمان تروست که از ترس نمیاد بیرون هر وقت امام زمانتون قران شمارو اورد ان وقت اهل سنت با شما بحث میکنن چون شما دلیل برای گفته هایتان ندارید!!!
اگه بگید حدیث اقای کلینی بحار الاانوار ما اینارو قبول نداریم چون از شما هستند!!!
35ساله که تلوزیون ایران دست شماست و هی عقاید خودتان را باز گو و توهین میکنید به مقدسات ما ولی از اون طرف ما میبینیم حق جویان اسلام فوج فوج میان به دین اسلام یعنی سنی میشن مث اقای برقعی که در زمان خمینی از مذهب تشیعه برگشت رادمهر سجودی و... 35ساله تلوزیون دست شماست30روز بدید دست اهل سنت و بگید شما هم مث ما عقاید خود را بیان کنید قول میدم اگه90درصد جهان بیان سنی بشن شما خودتون میدونید حق با کی هست قران میگه اینان میدانن به ناحق هستن .چرا نمیدید دست ما تلوزیون را برو از اخوندا بپرس اونا میدونن شما جوجه اید
پاسخ : عليكم سلام
در مورد عايشه و اينكه خود را ام المومنين نمي دانم در كامنت هاي پاسهتان را دادم اما اين براي اولين و اخرين بار شما باشد كه به امام زمان توهين كنيد وگرنه دفعه بعد مطالبي خواهم اورد كه خودتان فرار كنيد مانند عمر كه مي گفت مثل بزكوهي فرار كردم رفتم بالاي كوه شما نيز فرار كنيد
*****************
شما ابتدا اثبات كن كه عايشه مسلمان هست زيرا گفتي اعتقاد به تحريف كفر هست ابتدا از كفر عايشه دفاع كن و بعد ادعا كن مي خواهي با من بحث كني
*********
بنده تا كنون كتب خودمان را به ميان نياورده ام و هر انچه گفته ام در از كتب خود شما هست شما ابتدا مشخص كنيد منظروتان از رد صحابي از قران چيست؟ مثلا قران بگويد عمر باطل هست؟ شما در اثبات اسلام عمر عاجزيد چه برسد صحابي بودن او را بخواهيد اثبات كنيد
**********
تلوزيون ايران در دست شيعه هست به ان دليل كه حكومت شيعي هست، چرا تلوزيون عربستان در دست شيعه نيست؟
شما گفتي ما به شما توهين مي كنيم حال انكه علماي شما نيز عمر را منافق مي دانند،
http://www.aparat.com/v/FAuEr
علماي شما تريبون دارند و به خلفايتان توهين مي كنند انوقت تو بدون سند و مدرك برايمان اوهام مي بافيد؟
*********
در مورد اينكه فوج فوج سني مي شوند نيز بنده قبلا در اين مورد مفصلا تاپيك زده ام برو مطالعه كن تا ببيني علمايتان از تكثير شيعه در ترس وواهمه شديدي قرار گرفته اند
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/15/Post/2278
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/15/Post/2109
در مورد برقعي هم مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/15/Post/2279
در مورد رادمهر هم مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=171
اما در مورد سجودي اصلا سجودي كه هست و كيلويي چند هست؟ ههههههه شما كه سجودي را حجت مي داني او گفته شيعه قائل بر تحريف نيست پس سكوت اختيار كنيد و از نشر اكاذيب دست برداريد اما در مورد مستبصرين هم مي توانيد به سلمان حدادي، دكتر تيجاني، دكتر عصام العماد و غيره مراجعه كنيد كه شايد شما هم هدايت شديد
براستي شما كه رسانه نداريد اين همه نشر اكاذيب مي كنيد اگر رسانه داشته باشيد چه مي كنيد هههههههه

این نظر توسط عالم در تاریخ 1392/09/23 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

- عالم بزرگ شيعي همچون طوسي در كتاب التهذيب 2/186 والاستبصار 3/142 والحر العاملي

در كتاب وسائل شيعه 14/441 نقل مي‌نمايند: از زيد بن علي روايت است كه ايشان از پدرانشان

و آنان نيز از حضرت علي نقل مي‌كنند كه ايشان فرمودند: پيامبر اكرم ص در روز فتح خيبر

گوشت الاغ و نكاح موقت و متعه را حرام گرداندند.




- محمد بن يعقوب كليني در كتاب الكافي روايتي را از علي بن يقطين نقل مي‌كند كه ايشان از

حضرت علي بن ابي طالب درباره حلت و حرمت نكاح موقت و متعه پرسيدند ايشان «حضرت

علي» در جوابشان فرمودند: شما به آن هيچ نيازي نداريد خداوند متعال به وسيله نكاح دائم

شما را از آن مستغني گردانده است( ).

( ) الفروع من الكافي 2/43 وسائل الشيعه 14/449.


در روايتي ديگر از امام جعفر صادق چنين نقل مي‌كنند كه ايشان فرمودند: من بر آن فرد

مسلماني كه در طول حيات و زندگي‌اش متعه ننمايد بسيار خشمگين و ناراحت مي‌شوم( ). ( ) بحار الانوار 100/299


- در روايتي كه هشام بن حكم آن را از ابي عبدالله نقل مي‌كند چنين مي‌فرمايد: كه حضرت

ابوعبدالله فرمودند: زنان فاجره و فاسقه مرتكب نكاح موقت مي‌شوند، و زنان پاكدامن و

محصنه از آن پرهيز مي‌نمايند( ).

4- در روايتي ديگر كه توسط عبدالله بن سنان نقل شده است چنين وارد شده است كه ايشان

مي‌فرمايند از حضرت ابو عبدالله درباره‌ي نكاح موقت پرسيدم ايشان فرمودند: خود را با آن

چركين و كثيف نگردان( ).

5- در روايتي كه از حضرت عمار نقل شده است ايشان مي‌فرمايند حضرت ابو عبدالله بر من و

سليمان بن خالد متعه را حرام گرداندند و فرمودند: من متعه را بر شما حرام گردانده‌ام( ).

عبدالله بن عمير به امام جعفر صادق گفتند: آيا شما نكاح موقت را براي زنان، دختران، خواهران

و دختر عمه‌هايت مي‌پذيريد؟

در اين لحظه امام جعفر صادق از آن رويگردان شدند .فروع كافي 2/42 التهذيب 2/186.

اگر واقعا متعه حلال و جايز بود و داراي ثواب كثير و زيادي كه ملك از آن آفريده مي‌شود بود

پس چرا امام جعفر صادق به آن تن ندادند و بر اهل و خاندان خويش آن را نپسنديدند آيا او

نمي‌خواست تا خاندان او به آن ثواب برسد؟ و آيا او از رسيدن آنان به آن ثواب ناراحت مي‌شد؟ پس چرا آن را نپسنديدند؟ علاوه بر انكار امام جعفر صادق امام رضا نيز آن را بر اصحاب

خويش نهي و حرام گردانده و آنان را از ارتكاب نكاح موقت باز داشتند.

، خداوند متعال مي‌فرمايد: ﴿وَلْيَسْتَعْفِفِ الَّذِينَ لا يَجِدُونَ نِكَاحاً حَتَّى يُغْنِيَهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ﴾.

ترجمه: و بايد پاكدامني را اختيار كنند كساني كه توانايي نكاح ندارند تا خداوند آنان را از فضل

خويش غني سازد. و در جاي ديگر مي‌فرمايد: ﴿وَمَنْ لَمْ يَسْتَطِعْ مِنْكُمْ طَوْلاً أَنْ يَنْكِحَ الْمُحْصَنَاتِ

الْمُؤْمِنَاتِ فَمِنْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمِْ الي قوله ذَلِكَ لِمَنْ خَشِيَ الْعَنَتَ مِنْكُمْ وَأَنْ تَصْبِرُوا خَيْرٌ لَكُمْ﴾.

ترجمه: و هر كه نتواند از شما جهت توانگري نكاح كند زنان آزاد مسلمانان را پس بايد كه نكاح

كند از كنيزان خود . . . و اين براي كسي است كه از گناه بترسد و آنكه صبر كنيد بهتر است

براي شما.


تشيع معتقد است كه يك فرد مي‌تواند يك زن را هزاران بار نيز متعه نمايد و زن نيز مي‌تواند با

هزاران شوهر متعه نمايد اين عقيده به روشنی مشخص مي‌نمايد كه متعه همان زنا و فحشاء

است و الا چگونه مي‌تواند يك زن هزاران شوهر و يا يك مرد هزاران همسر داشته باشد.

1- از زراره روايت است كه مي‌فرمايند به امام جعفر صادق گفتم شخصي زني را متعه مي‌نمايد
2- و پس از او شخصي ديگر او را متعه مي‌نمايد آيا آن زن مي‌تواند با شوهر اول متعه نمايد ايشان فرمودند آري اين زن، زن اجاره شده است و در هر وقت كه شوهر اول بخواهد مي‌تواند او را اجاره نمايد( ).
2- از ابان روايت است كه مي‌فرمايد عده‌اي از اصحاب امام جعفر صادق از او پرسيدند آيا شخصي مي‌تواند مراتب متعدد و گوناگوني يك زن را متعه نمايد ايشان فرمودند اشكالي ندارد( ).

- عالم بزرگ شيعي همچون طوسي در كتاب التهذيب 2/186 والاستبصار 3/142 والحر العاملي

در كتاب وسائل شيعه 14/441 نقل مي‌نمايند: از زيد بن علي روايت است كه ايشان از پدرانشان

و آنان نيز از حضرت علي نقل مي‌كنند كه ايشان فرمودند: پيامبر اكرم ص در روز فتح خيبر

گوشت الاغ و نكاح موقت و متعه را حرام گرداندند.




- محمد بن يعقوب كليني در كتاب الكافي روايتي را از علي بن يقطين نقل مي‌كند كه ايشان از

حضرت علي بن ابي طالب درباره حلت و حرمت نكاح موقت و متعه پرسيدند ايشان «حضرت

علي» در جوابشان فرمودند: شما به آن هيچ نيازي نداريد خداوند متعال به وسيله نكاح دائم

شما را از آن مستغني گردانده است( ).

( ) الفروع من الكافي 2/43 وسائل الشيعه 14/449.


در روايتي ديگر از امام جعفر صادق چنين نقل مي‌كنند كه ايشان فرمودند: من بر آن فرد

مسلماني كه در طول حيات و زندگي‌اش متعه ننمايد بسيار خشمگين و ناراحت مي‌شوم( ). ( ) بحار الانوار 100/299


- در روايتي كه هشام بن حكم آن را از ابي عبدالله نقل مي‌كند چنين مي‌فرمايد: كه حضرت

ابوعبدالله فرمودند: زنان فاجره و فاسقه مرتكب نكاح موقت مي‌شوند، و زنان پاكدامن و

محصنه از آن پرهيز مي‌نمايند( ).

4- در روايتي ديگر كه توسط عبدالله بن سنان نقل شده است چنين وارد شده است كه ايشان

مي‌فرمايند از حضرت ابو عبدالله درباره‌ي نكاح موقت پرسيدم ايشان فرمودند: خود را با آن

چركين و كثيف نگردان( ).

5- در روايتي كه از حضرت عمار نقل شده است ايشان مي‌فرمايند حضرت ابو عبدالله بر من و

سليمان بن خالد متعه را حرام گرداندند و فرمودند: من متعه را بر شما حرام گردانده‌ام( ).

عبدالله بن عمير به امام جعفر صادق گفتند: آيا شما نكاح موقت را براي زنان، دختران، خواهران

و دختر عمه‌هايت مي‌پذيريد؟

در اين لحظه امام جعفر صادق از آن رويگردان شدند .فروع كافي 2/42 التهذيب 2/186.

اگر واقعا متعه حلال و جايز بود و داراي ثواب كثير و زيادي كه ملك از آن آفريده مي‌شود بود

پس چرا امام جعفر صادق به آن تن ندادند و بر اهل و خاندان خويش آن را نپسنديدند آيا او

نمي‌خواست تا خاندان او به آن ثواب برسد؟ و آيا او از رسيدن آنان به آن ثواب ناراحت مي‌شد؟ پس چرا آن را نپسنديدند؟ علاوه بر انكار امام جعفر صادق امام رضا نيز آن را بر اصحاب

خويش نهي و حرام گردانده و آنان را از ارتكاب نكاح موقت باز داشتند.

، خداوند متعال مي‌فرمايد: ﴿وَلْيَسْتَعْفِفِ الَّذِينَ لا يَجِدُونَ نِكَاحاً حَتَّى يُغْنِيَهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ﴾.

ترجمه: و بايد پاكدامني را اختيار كنند كساني كه توانايي نكاح ندارند تا خداوند آنان را از فضل

خويش غني سازد. و در جاي ديگر مي‌فرمايد: ﴿وَمَنْ لَمْ يَسْتَطِعْ مِنْكُمْ طَوْلاً أَنْ يَنْكِحَ الْمُحْصَنَاتِ

الْمُؤْمِنَاتِ فَمِنْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمِْ الي قوله ذَلِكَ لِمَنْ خَشِيَ الْعَنَتَ مِنْكُمْ وَأَنْ تَصْبِرُوا خَيْرٌ لَكُمْ﴾.

ترجمه: و هر كه نتواند از شما جهت توانگري نكاح كند زنان آزاد مسلمانان را پس بايد كه نكاح

كند از كنيزان خود . . . و اين براي كسي است كه از گناه بترسد و آنكه صبر كنيد بهتر است

براي شما.


تشيع معتقد است كه يك فرد مي‌تواند يك زن را هزاران بار نيز متعه نمايد و زن نيز مي‌تواند با

هزاران شوهر متعه نمايد اين عقيده به روشنی مشخص مي‌نمايد كه متعه همان زنا و فحشاء

است و الا چگونه مي‌تواند يك زن هزاران شوهر و يا يك مرد هزاران همسر داشته باشد.

1- از زراره روايت است كه مي‌فرمايند به امام جعفر صادق گفتم شخصي زني را متعه مي‌نمايد
2- و پس از او شخصي ديگر او را متعه مي‌نمايد آيا آن زن مي‌تواند با شوهر اول متعه نمايد ايشان فرمودند آري اين زن، زن اجاره شده است و در هر وقت كه شوهر اول بخواهد مي‌تواند او را اجاره نمايد( ).
2- از ابان روايت است كه مي‌فرمايد عده‌اي از اصحاب امام جعفر صادق از او پرسيدند آيا شخصي مي‌تواند مراتب متعدد و گوناگوني يك زن را متعه نمايد ايشان فرمودند اشكالي ندارد( ).

- عالم بزرگ شيعي همچون طوسي در كتاب التهذيب 2/186 والاستبصار 3/142 والحر العاملي

در كتاب وسائل شيعه 14/441 نقل مي‌نمايند: از زيد بن علي روايت است كه ايشان از پدرانشان

و آنان نيز از حضرت علي نقل مي‌كنند كه ايشان فرمودند: پيامبر اكرم ص در روز فتح خيبر

گوشت الاغ و نكاح موقت و متعه را حرام گرداندند.




- محمد بن يعقوب كليني در كتاب الكافي روايتي را از علي بن يقطين نقل مي‌كند كه ايشان از

حضرت علي بن ابي طالب درباره حلت و حرمت نكاح موقت و متعه پرسيدند ايشان «حضرت

علي» در جوابشان فرمودند: شما به آن هيچ نيازي نداريد خداوند متعال به وسيله نكاح دائم

شما را از آن مستغني گردانده است( ).

( ) الفروع من الكافي 2/43 وسائل الشيعه 14/449.


در روايتي ديگر از امام جعفر صادق چنين نقل مي‌كنند كه ايشان فرمودند: من بر آن فرد

مسلماني كه در طول حيات و زندگي‌اش متعه ننمايد بسيار خشمگين و ناراحت مي‌شوم( ). ( ) بحار الانوار 100/299


- در روايتي كه هشام بن حكم آن را از ابي عبدالله نقل مي‌كند چنين مي‌فرمايد: كه حضرت

ابوعبدالله فرمودند: زنان فاجره و فاسقه مرتكب نكاح موقت مي‌شوند، و زنان پاكدامن و

محصنه از آن پرهيز مي‌نمايند( ).

4- در روايتي ديگر كه توسط عبدالله بن سنان نقل شده است چنين وارد شده است كه ايشان

مي‌فرمايند از حضرت ابو عبدالله درباره‌ي نكاح موقت پرسيدم ايشان فرمودند: خود را با آن

چركين و كثيف نگردان( ).

5- در روايتي كه از حضرت عمار نقل شده است ايشان مي‌فرمايند حضرت ابو عبدالله بر من و

سليمان بن خالد متعه را حرام گرداندند و فرمودند: من متعه را بر شما حرام گردانده‌ام( ).

عبدالله بن عمير به امام جعفر صادق گفتند: آيا شما نكاح موقت را براي زنان، دختران، خواهران

و دختر عمه‌هايت مي‌پذيريد؟

در اين لحظه امام جعفر صادق از آن رويگردان شدند .فروع كافي 2/42 التهذيب 2/186.

اگر واقعا متعه حلال و جايز بود و داراي ثواب كثير و زيادي كه ملك از آن آفريده مي‌شود بود

پس چرا امام جعفر صادق به آن تن ندادند و بر اهل و خاندان خويش آن را نپسنديدند آيا او

نمي‌خواست تا خاندان او به آن ثواب برسد؟ و آيا او از رسيدن آنان به آن ثواب ناراحت مي‌شد؟ پس چرا آن را نپسنديدند؟ علاوه بر انكار امام جعفر صادق امام رضا نيز آن را بر اصحاب

خويش نهي و حرام گردانده و آنان را از ارتكاب نكاح موقت باز داشتند.

، خداوند متعال مي‌فرمايد: ﴿وَلْيَسْتَعْفِفِ الَّذِينَ لا يَجِدُونَ نِكَاحاً حَتَّى يُغْنِيَهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ﴾.

ترجمه: و بايد پاكدامني را اختيار كنند كساني كه توانايي نكاح ندارند تا خداوند آنان را از فضل

خويش غني سازد. و در جاي ديگر مي‌فرمايد: ﴿وَمَنْ لَمْ يَسْتَطِعْ مِنْكُمْ طَوْلاً أَنْ يَنْكِحَ الْمُحْصَنَاتِ

الْمُؤْمِنَاتِ فَمِنْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمِْ الي قوله ذَلِكَ لِمَنْ خَشِيَ الْعَنَتَ مِنْكُمْ وَأَنْ تَصْبِرُوا خَيْرٌ لَكُمْ﴾.

ترجمه: و هر كه نتواند از شما جهت توانگري نكاح كند زنان آزاد مسلمانان را پس بايد كه نكاح

كند از كنيزان خود . . . و اين براي كسي است كه از گناه بترسد و آنكه صبر كنيد بهتر است

براي شما.


تشيع معتقد است كه يك فرد مي‌تواند يك زن را هزاران بار نيز متعه نمايد و زن نيز مي‌تواند با

هزاران شوهر متعه نمايد اين عقيده به روشنی مشخص مي‌نمايد كه متعه همان زنا و فحشاء

است و الا چگونه مي‌تواند يك زن هزاران شوهر و يا يك مرد هزاران همسر داشته باشد.

1- از زراره روايت است كه مي‌فرمايند به امام جعفر صادق گفتم شخصي زني را متعه مي‌نمايد
2- و پس از او شخصي ديگر او را متعه مي‌نمايد آيا آن زن مي‌تواند با شوهر اول متعه نمايد ايشان فرمودند آري اين زن، زن اجاره شده است و در هر وقت كه شوهر اول بخواهد مي‌تواند او را اجاره نمايد( ).
2- از ابان روايت است كه مي‌فرمايد عده‌اي از اصحاب امام جعفر صادق از او پرسيدند آيا شخصي مي‌تواند مراتب متعدد و گوناگوني يك زن را متعه نمايد ايشان فرمودند اشكالي ندارد( ).

پس اعتقاد علمای شیعه در مورد تعداد آیات قرآن چیست، و آیا در این مورد اتفاق نظر دارند؟
ج ـ نه، بلکه اختلاف دارند! شیخ آنان کلینی از هشام بن سالم، و او از ابی عبدالله روایت می¬کند که گفت: «قرآنی که جبرئیل برای محمّد آورد، هفده¬هزار آیه بود».
و علمای شیعه این افسانه را صحیح دانسته¬اند! مجلسی می¬گوید: «این روایت صحیح است» .
و شیخ شیعه مازندرانی (متوفای 1081یا 1086هـ) می¬گوید: «صاحب کتاب (اکمال الإکمال) شارح مسلم به نقل از طبرسی گفته: آیات قرآن شش هزار و پانصد آیه هستند،پنج هزار آیه در مورد توحید، و بقیه در مورد احکام و قصص است. من می¬گویم: اضافه بر این تعداد، آیاتی هستند که بر اثر تحریف از قرآن حذف شده اند».
و علامه¬¬ی شیعه مجلسی می¬گوید: « این روایت و بسیاری دیگر از روایات صحیح به صراحت کم شدن و تغییر یافتن قرآن را بیان می دارند».
توضیح:
این افسانه را علمای شیعه با واژه (ده هزار آیه) ذکر کرده اند.
سپس ارقام و اعداد را بصورت علنی تا (هفده هزار آیه) افزایش دادند .سپس این افزایش به هیجده هزار رسید، همانگونه که در کتاب سلیم بن قیس آمده است. و همچنان تا به امروز پیشرفت در افزایش شمار آیات قرآن ادامه داشته است!!.
- مراة العقول مجلسی ج 2 / 536 .
- شرح جامع علی الکافی 11 / 76.
- مراة العقول فی شرح اخبار الرسول مجلسی ج 2 /536.
- الوافی جلد دوم 1 / 274 .
- الکافی 2/1034 .
- مازندرانی شرح جامع ج 11/ 76 .

پاسخ : در مورد نكاح متعه رواياتي كه اورديد همه گي كپي پيست شده است كه قبلا ما پاسخ انرا داده ايم اما اگر دوست داريد در مورد متعه بدانيد به لينك زير مراجعه كنيد تا بدانيد متعه را عمر بدعت گذاشت و حرام كرد
راستي يادت باشد پيغمبر فرمودند كل بدعه الضلاله و كل ضلاله في نار

نقد نسخ متعه(ازدواج موقت) در جنگ خيبر
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/312/Post/1941

دختر ابوبكر متعه مي شده است!!؟؟
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/312/Post/1725

این نظر توسط hesam در تاریخ 1392/09/17 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

سلام خب تا حالا دلایل زیادی در قرآن اومده در مورد اصحاب شما وقتی که بنده خدا را از خود خداوند بالاتر میدانید و از مردگان کمک میطلبید و چندین بار در قرآن خداوند منع کرده اینکارا ولی بازم انجام میدید از شما انتظار دیگری هم نداریم فقط وقتی به وبلاگهای اهل سنت سر میزنی جوگیر نشو و یهو موجی نشی توهین کنی آخرین بار باشه که به اصحاب و ام المومنین توهین میکنی تو بقیه وبلاگها و بذار تاسیس مذهبتون به نیم قرن برسه بعد شاخ بشید
پاسخ : عليكم سلام-
بنده هم مانند شما قائل بر اين هستم نبايد بنده خدا را از خدا برتري داد اما مشكل اينجا هست كه خود عمر بن خطاب نيز مولا علي را مي پرستيده و عمر مي گفت و كان عمر يقول لو لا علي لهلك عمر، توجيه شما براي پرستش مولا علي از جانب عمر چيست؟
دوما ما در ارامش هستيم برادر من اما گويا شما دچار موج شده ايد زيرا مطالبتان نشان از ارتعاشات و جلوز و ولزر هاي وجود شما دارد
سوما ما هر گونه توهين را به صحابي ذنب لايغفر مي دانيم اما مي خواهيم بدانيم توجيه شما براي اينكه عايشه ، عثمان را پيره مرد خرفت يهودي مي داند چيست؟ اقتلوا نعثل صمن اينكه دستور به قتل او هم مي دهد و يا اينكه عثمان به عايشه مي گويد هاتان فتانتان كه عايشه را فتنه گر مي داند و فتنه از منظر قران اشد من القتل هست، و يا اگر مي شود توجيه خودتان را در مورد اينكه عايشه به رسول خدا مي گويد لا تستحي اي بي حيا حكم اين فحاشي عايشه به پيغمبر چيست؟ خود پيغمبر فرمودند سباب المسلم فسوق فحش به مسلمان باعث فسق مي شود و ويزگي هاي فاسقان در ايه 26 و 27 سوره بقره نوشته شده است، حالا توجيه شما براي اين روايت سب و فحش صحابي به هم چيست؟ اگر انها صحابي هستند خداوند مي فرمايد بايد رحما بينهم باشند، پس يا اينها صحابي نيستند و يا اهل قران نبودند
********************
اما فرموديد ما به صحابي و عايشه فحش داده ايد، جناب حسام يا الهام يادبگريد وقتي حرفي مي زنيد سند ارائه كنيد مانند ما وقتي گفتيم صحابي بهم فحش مي دادن سند داديم، شما سندي براي ادعايتان نداريد فلذا دروغ گو هستيد و دروغ هم از منظر قران ان الله لايهدي من هو كاذب هست، خداوند شما را به خاطر دروغتان قسم خورده هدايت نكند
***********
اما فرموديد قبر پرستي بد هست من هم مانند شما قائل بر اين هستم كسي كه قبر پرست هست مرشك هست اما سوال ما از شما اين هست چرا عايشه قبر پرستي مي كرده و مردم را به قبر پرستي هدايت مي داد؟ لينك زير را بخوانيد تا شما هم مانند ما به يقين برسيد عايشه قبر پرست بوده است
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/1917
اما مشكل اينجا هست كه ياران و صحابي عايشه به پشكل شتر عايشه تبرك مي جستند به نظر شما حكم اينها چيست؟
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/1991
*************
شاخ هم ان كسي دارد كه خودش را بزكوهي مي دانست لينك زير توضيح داده است كه چه كسي بزكوهي هست
http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/290/Post/2112

این نظر توسط عثمان در تاریخ 1392/09/14 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

وضعیتت خیلی خرابه بهت پیشنهاد میکنم بشین یکمی با خودت فکر کن اینهمه دروغ گویی و فریب مردم برای چه؟
آیا ارزش دارد آخرت خودت را خراب کنی برای مادیات توبه کن و به راه راست بیا
آیا از قیامت نمیترسی؟
تمام مطالبی را که با تو بحث کرده بودم ثبت موقت کردم چون من این وبلاگ رو برای مسائل دیگه ای درست کردم نه بحث با تو و آنهم سر راویان که به قول یکی از دوستان به هیچ درد آخرتم نمی خورد
بحث با تو هم فایده ندارد یا به احادیثی اشاره میکنی که افراد مجهول در آن وجود دارد یا جعلی هستند و یا دو کتاب را با هم به عنوان یک کتاب معرفی میکنی تا مردم را گمراه کنی!
از این لحظه به بعد کار خودم رو انجام میدهم و امیدوارم الله متعال همه ی مسلمانان را به راه حق هدایت کند آمین
پاسخ : گفتيد دروغ ياد حديث مسلم افتادم كه مولا علي به عمر و ابوبكر فرمود شما كاذب هستيد گويا منظرو شما از دروغ گو عمر و ابوبكر بوده
*****
والله قسم من هم مانده ام اين صحابي كه شما ادعا داريد كلهم عدول هستند چرا اخرت را بر دنيا فروختند و طبق حديث حوض جهنمي شدند؟ ما كه بهشتي هستيم زيرا پيغمبر فرمودند علي و شيعيان هم الفائزون يوم القيامه اين شما هستيد بايد به فكر قيامت باشيد تا ان اشالله با صحابي كه جهنمي شدند جهنمي نشود
******
ما هم مانند شما قائل هستيم كه بخاري و مسلم از رواتي حديث نقل كرده اند كه يا مجهولند و يا ضعيفن فلذا به همين جهت هست كه اين كتاب از بيخ و بن باطل هست و خود حضرت عالي هم از بحث با من به اين يقين رسيديد و نتيجه اش اين شد رسوايي هايتان از سايت را پاك كنيد
*********
شما كار خودت را انجام بده انشا الله من مطالبت را نقد مي كنم و اميدوارم با خواندن نقد هاي من مسير درست را انتخاب كنيد و هدايت شويد و نور ولايت امير المومنين علي ع جايگزين انوار ظلماتي زندگيتان شود

این نظر توسط ابوحمیرا الخزاعی در تاریخ 1392/08/17 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

سلام و رحمت الله برشما باد.از این که به وبلاگ من سری زدید خیلی سپاسگزارم.درسته من سنی هستم و به قول شما وهابی اما نه اون وهابی و سنی که فکر می کنید بلکه من به دنبال واقعیت هستم ومن خیلی از جاها با شما موافقم و می بینم که سنی ها الکی روی یک مساله پافشاری می کنند و خیلی از جاها هم دیدم که شیعیان روی یک مساله الکی پافشاری می کنند.در واقع تعصب یک پرده ایی است که نمی گذارد واقعیت ها روشن شود.اما یک نکته رو باید مورد توجه قرار داد که ماها که در عرصه ی مذهبی فعالیت می کنیم نباید بگذاریم که فضای بحث علمی به فضای بی ادبی و توهین کشیده شودودر واقع شیعه و سنی در مباحث اصلی اسلام یکی هستند و این خودش نقطه ی پیوستن ماست.متاسفانه دشمن و غرب با سواستفاده از موارد اختلافی بین اهل سنت و اهل تشیع کار را به جایی رسانده اند که مارا تبدیل به یک دشمن بزرگ کرده اند تا جایی که حاضر می شوند سر یک دیگر را ببرند.شما اگر به تاریخ اسلام و عصر حیات رسول اکرم و دوران حکومت خلفای راشدین مرا جعه کنید می بینید در تمامی جنگ های که بین اسلام و کفر اتفاق افتاد کسی از مسلمانان به خودش اجازه نداد که سر حتی یک کافر را جدا کنند چه برسد به یک مسلمان!این ها دردهایی است که در وجود من غوغا کرده است.من به جرات می توانم بگویم تنها رهبر در جهان که می خواهد اسلام بر جهان حاکم باشد و قوانین کشورش مطابق با اسلام باشد،حضرت آیت الله العظمی خامنه ایی است.وگرنه پادشاهان جهان عرب که ادعای اسلام را می کنند نه تنها کاری برای اسلام نکرده اند بلکه تیشه به ریشه ی اسلام زده اند.دعا کنید هر چه زودتر مهدی موعود که برپاکننده ی آزادی و عدالت است بیاید و مارا ازدست ظالمین نجات دهد.خوشحال می شوم با من در ارتباط باشید.شکلک
پاسخ : عليكم سلام
باتشكر
برادرم، من شما را كي وهابي خواندم؟
ما شما را برادر خود مي دانيم و به قول امام سيد سيستاني فرمودند لاتقولوا اخوانا اهل سنه بل قالوا انفسنا اهل سنه، ما شما را نفس و جان خود مي دانيم
در مورد مطالبي كه هم فرموديد با شما كاملا موافق هستم اول اينكه مشكلي بين ما و اهل سنت وجود ندارد زيرا ما يك خانواده هستيم و مشكلات ما فقط علمي هست و مشتركات بسيار با هم داريم، ضمن اينكه تعصب عامل كدورت و جدايي و چه بسا باعث توهين و اتهام زني مي شود و بايد تعصب كنار رود و مطابق عقل و منطق مسير ما پيش برود همان گونه كه خداوند هم مي فرمايند : فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه، ما بايد بهترين اقوال را انتخاب كنيم بدور از هر گونه تعصب، براستي هم اين چنين هست و تنها شخصي كه مي تواند كه رهبر كنوني جهان اسلام باشد همان امام خامنه اي هستند كه الحق پيرو مولا امير المومنين علي ع هستند و اينگونه با هيمنه هاي پوشالي و دشمنان اسلام در حال جنگ هستند وئ ما هم مانند شما در انتظار ظهور هستيم
به اميد پيروزي جهان اسلام

این نظر توسط قسمتعلی در تاریخ 1392/08/06 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام
خداییش اصلا با عقل جور در میاد این حرف اهل سنت که میگن پیامبر واسه خودش وصی انتخاب نکرد؟چطور شیخین به فکر بعد از خودشون بودندو وصی انتخاب کرد پیامبر نمونه انسان کامل روی زمینه نعذوبالله تو این کار قصور کرده؟
حضرات شیخین تو سقیفه کینه چندین و چند سالشون رو از پیامبر به نمایش گذاشتن؟وگرنه حق و حقیقت مثل روز روشن بود! قربون مظلومیت رسول الله! قربون تنهایی علی جان!
پاسخ : عليكم سلام
متاسفانه اهل سنت براي مبرا كردن اشتباهات وافر خلفايشان دست به تحاريف در تاريخ مي زنند حال انكه مولا علي ع در طول تاريخ به واسطه رسول خدا به عنوان خليفه انتخاب شده بود يا علي انت خليفتي في كل مومن من بعدي، همه انبيا بعد از خود جانشين و خليفه داشته اند و همچنين رسول خدا هم همين گونه بوده است، حال وقتي به رسول خدا مي رسند مي گويند جانشين انتاب نكرد، اگر انتخاب نكرد شما چرا انتخاب كرده ايد و بدعت گذاشته ايد؟ اگر هم انتخاغب كرد پس تابع او باشيد، شيخين هم كينه مولا را داشتند لذا به همين جهت بود كه اجازه خلافت به ملا را ندادند و همان طور كه امام غزالي فرمودند كه عمر در روز غدير با مولا علي ع بيعت كرد اما هوا و هوس دنيا او را منحرف كرد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
بنده كاربر خيمه گاه امادگي مناظره با وهابيت در هر زمينه و موضوعي را دارم دوستاني كه علاقه به مناظره دارند مي توانند با توافق و انتخاب يك موضوع با ما مناظره كنند موضوع اختياري و در دست خودشان هست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خدایا آرامم کن
  • آیشیک
  • عاشقان مهدی عج
  • خیمه گاه حضرت عباس علیه السلام
  • امام زمان
  • گروه جفاس، جان فدایان امام سعادت
  • فدایی مولا مهدی عج
  • جفاس - JFAC
  • بسیجی نترس
  • پایگاه جامع اطلاع رسانی جبهه ی مجازی
  • علمی پژوهشی
  • سايت مقام معظم رهبري حفظه الله تعالي
  • مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)
  • آنتی وهابی
  • شيعه آرت
  • مکتب الزینب(س)شهرستان رشت
  • یا ابا صالح المهدی ادرکنی
  • ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
  • مسجد امام علی (ع) خرمشهر
  • علی(ع) وارث نبی(ص)
  • کربلایی رسول عموشاهی مکتب البکاء خمینی شهر اصفهان
  • هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع)
  • سايت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • غیور مردان
  • سرباز رهبري پاكستاني
  • القران طریق الحق الجنان
  • پایگاه فاطمیّات
  • فکر ها و نظرها
  • کوچکترين سردار
  • my love
  • مهندس بهداشت حرفه ای
  • دانشجویان آزاد
  • و ناگهان چقدر زود دیــــــــــــر می شود
  • نوازش نسیم
  • کربلایی
  • ببرهای ابی
  • پایگاه فرهنگی محبین گل نرگس
  • گدای فاطمه(س)
  • یااباصالح المهدی
  • خوشنویسی علی
  • سکوت خیانت است صدای مردم صحنه
  • ONLY {N&A}
  • آموزشگاه زبان اندیشه پروران
  • اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آيا شما لعن علني خلفا را مي پسنديد؟
    رفیق نظرت درباره سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 327
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 522
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 5,677
  • بازدید سال : 51,918
  • بازدید کلی : 783,658
  • کدهای اختصاصی
    خيمه گاه اباالفضل(ع)-

133