close
تبلیغات در اینترنت
وضو در شیعه درست است یا در اهل سنت
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
درباره مــا
بنده كاربر خيمه گاه امادگي مناظره با وهابيت در هر زمينه و موضوعي را دارم دوستاني كه علاقه به مناظره دارند مي توانند با توافق و انتخاب يك موضوع با ما مناظره كنند موضوع اختياري و در دست خودشان هست
موضوعات
نویسندگان
آرشیو
لینک های روزانه
لینک های دوستان
  • خدایا آرامم کن
  • آیشیک
  • عاشقان مهدی عج
  • خیمه گاه حضرت عباس علیه السلام
  • امام زمان
  • گروه جفاس، جان فدایان امام سعادت
  • فدایی مولا مهدی عج
  • جفاس - JFAC
  • بسیجی نترس
  • پایگاه جامع اطلاع رسانی جبهه ی مجازی
  • علمی پژوهشی
  • سايت مقام معظم رهبري حفظه الله تعالي
  • مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)
  • آنتی وهابی
  • شيعه آرت
  • مکتب الزینب(س)شهرستان رشت
  • یا ابا صالح المهدی ادرکنی
  • ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
  • مسجد امام علی (ع) خرمشهر
  • علی(ع) وارث نبی(ص)
  • کربلایی رسول عموشاهی مکتب البکاء خمینی شهر اصفهان
  • هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع)
  • سايت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • غیور مردان
  • سرباز رهبري پاكستاني
  • القران طریق الحق الجنان
  • پایگاه فاطمیّات
  • فکر ها و نظرها
  • کوچکترين سردار
  • my love
  • مهندس بهداشت حرفه ای
  • دانشجویان آزاد
  • و ناگهان چقدر زود دیــــــــــــر می شود
  • نوازش نسیم
  • کربلایی
  • ببرهای ابی
  • پایگاه فرهنگی محبین گل نرگس
  • گدای فاطمه(س)
  • یااباصالح المهدی
  • خوشنویسی علی
  • سکوت خیانت است صدای مردم صحنه
  • ONLY {N&A}
  • آموزشگاه زبان اندیشه پروران
  • اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • روزيکـــــــــس
  • موزیک ایرونـــی
  • نظرسنجی
    آيا شما لعن علني خلفا را مي پسنديد؟


    رفیق نظرت درباره سایت چیه؟



    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    طراحی سایت کتابفروشی در تهران 0 5 sitecode
    برقراری امنیت در طراحی سایت 0 15 sitecode
    شخصی سازی طراحی سایت 0 14 sitecode
    طراحی سایت مهارت های زندگی 0 17 sitecode
    طراحی سایت فروش دستگاه کارتخوان 0 17 sitecode
    تاثیر گرافیک نامناسب در طراحی سایت 0 18 sitecode
    ​طراحی سایت با قالب پرستاشاپ رایگان 0 19 sitecode
    تاثیر پذیری مشتری از طراحی سایت 0 18 sitecode
    عناصر اصلی طراحی سایت 0 18 sitecode
    معرفی کسب و کار در طراحی سایت 0 17 sitecode
    مالیات طراحی سایت های اینترنتی 0 21 sitecode
    استعلام نماد الکترونیکی در طراحی سایت 0 21 sitecode
    ​طراحی سایت مجتمع اداری – تجاری 1 27 sitecode
    طراحی سایت برنامه نویس با کامپیوتر 0 26 sitecode
    بهترین شرکت طراحی وب سایت 0 28 sitecode
    طراحی سایت صنایع جوش و برش تهران 0 34 sitecode
    لیست شرکت های طراحی وب سایت 0 38 sitecode
    ​درآمد زایی از طریق طراحی سایت تجارت الکترونیک 0 34 sitecode
    ​زیبایی شناسی در طراحی سایت 0 40 sitecode
    انتخاب کلید واژه در طراحی سایت 0 39 sitecode
    ​طراحی سایت خدمات کامپیوتری 0 44 sitecode
    پیوستن به کمپین های طراحی سایت 0 50 sitecode
    ​طراحی سایت جوشکاری 0 48 sitecode
    ​جلب اعتماد کاربران به طراحی سایت 0 49 sitecode
    سه روش آموزش طراحی سایت 0 54 sitecode
    طراحی درگاه پرداخت آنلاین در طراحی سایت 0 62 sitecode
    مزایای بلاگ برای طراحی سایت 0 64 sitecode
    راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی 0 60 sitecode
    طراحی سایت فروش حیوانات 0 65 sitecode
    طراحی سایت شرکت چاپ و تبلیغات 0 68 sitecode


    وضو در شیعه درست است یا در اهل سنت

    1042 بازدید جمعه 21 تير 1392 دینی,شبهات,
    لایک: نتیجــــه : 5 امتیــــاز توســـط 5 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 5

     سلام عليكم

    واقعا چه كسي صحيح وضو مي گيريد شيعه يا سني؟

    هركس كه پيرو سنت باشد يقينا فعل او سبب سلامت قبولي طاعات و عبادات مي باشد

    آيا علي ع پيرو سنت رسول خدا بود؟

    فَلَمَّا أَفْضَتْ إِلَيَّ نَظَرْتُ إِلَي کِتَابِ اللهِ وَمَا وَضَعَ لَنَا، وَأَمَرَنَا بِالْحُکْمِ بِهِ فَاتَّبَعْتُهُ، وَمَا اسْتَسَنَّ النَّبِيُّ -صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ- فَاقْتَدَيْتُهُ، فَلَمْ أَحْتَجْ فِي ذلِکَ إِلَي رَأْيِکُمَا، وَلاَ رَأْيِ غَيْرِکُمَا خطبه 196

    روزي که خلافت به من رسيد در قرآن نظر دوختم، هر دستوري که داده، و هر فرماني که فرموده پيروي کردم، به راه و رسم پيامبر (ص) اقتدا کردم، پس هيچ نيازي به حکم و راي شما و ديگران ندارم


    141 - حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ قَالَ: حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، قَالَ: أَخْبَرَنِی عَبْدُ الْمَلِکِ بْنُ مَیْسَرَةَ، قَالَ: سَمِعْتُ النَّزَّالَ بْنَ سَبْرَةَ، یَقُولُ: صَلَّى عَلِیٌّ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ الظُّهْرَ فِی الرَّحَبَةِ ثُمَّ جَلَسَ فِی حَوَائِجِ النَّاسِ حَتَّى حَضَرَتِ الْعَصْرُ ثُمَّ أُتِیَ بِکُوزٍ مِنْ مَاءٍ فَصَبَّ مِنْهُ کَفًّا فَغَسَلَ وَجْهَهُ وَیَدَیْهِ وَمَسَحَ عَلَى رَأْسِهِ وَرِجْلَیْهِ


    علی ع،در وضو، سر و پاهایش را مسح کرده

    مسند ابي الطيالسي -ج 1 ، ص 125 ح 141

    تذكر: در پاورقي گفته سند صحيح هست كه برگفته از صحيح بخاري نيز هست اما در صحيح بخري امروز مسح تحريف شده است


    بررسي عقلي: پا، در طب سنتي سوداست و عاملي براي بيماري و عارضه براي بيماري هاي عضلاني در طول زندگي، لذا در زمستان و پاييز كه هوا به سمت سري ميل پيدا مي كند شست پا عاملي براي افزايش سردي در بدن مي شود كه افزايش سودا عامل رماتيسم، ارتروز، درد هاي عضلاني و مفاسل مي شود

     

    منبع: خميه گاه اباالفضل(ع)

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    JFAC
    (JFAC) می گوید :

    سلام؛
    بـه به!! ما شا الله! ممنون از توضیحاتتونشکلکشکلک

    پاسخ : وعلیکم سلام
    رفیق به ما تیکه می اندازی؟
    بنده حقیر مدت مدیدی هست که درگیر گرفتاری برادرم هستم که ایشان بر اثر موج انفجار از ناحیه سر و صورت متلاشی شده اند لذا به همین جهت تازه پیغام شما رویت شد و بلافاصله وارد سایت شدیم و پاسخ ها را ارسال کردیم اما عمومی نکردند
    موفق باشید

    علی آیدین
    (علی آیدین) می گوید :

    با سلام و احترام و ممنون از شما که در نور حضور داشتید
    به نظر من اگر محور و معیار را آیه قرآن برای وضو بگیریم اهل سنت وضویشان درست تر از شیعه میباشد
    الله اعلم
    شکلکشکلکشکلک

    پاسخ : عليكم سلام
    جدي مي فرمايد دوست عزيز؟
    مي شود براي ما نشان دهيد كه چگونه وضوي انها صحيح تر هست؟
    قران مي فرمايد:
    وَامْسَحُواْ بِرُؤُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَينِ
    سر و پاهايتان را مسح كنيد حالا چرا شما پايتان را مي شوئيد؟
    دوما ما از طريق سنت كه مبين گر قران هست نيز اثبات نموديم بايد مسح كشيد
    قل هاتوا برهانكم ان كنتم صادقين
    ما ادله خودمان را اورديم شما هم اگر حق مي گويد ادله خود را بيان نماييد

    عالم
    (عالم) می گوید :

    اگر مایل به بحث هستید یه بحث را بگید تا اخر بر همون نظرو بحث کنیم فقط از دیدگاه قران و روایات صحیح!بنده اماده هسم. ثانیا اگه میشه سوالاتی که پرسیده شده رو جواب بدید ایا انچه را که بنده فرستادم خارج از کتب شماست اگر هست پس برید به کتب خودتان نگاهی بندازید بعد متوجه میشید که عین واقعیت از کتب خودتان فرستادم

    پاسخ : اين هم سوال ما اگر جرات داريد در سايت عضو شويد و بياييد در انجمن با هم بحث كنيم

    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/1946

    سید مرتضی حسینی
    (سید مرتضی حسینی) می گوید :

    سلام در پست جدیدی که در وبلاگم قرار دادم یک نظرسنجی هست لطفا به من سر بزنید و نظر ارزشمندتون رو بگید

    پاسخ : سلام سيد جان
    نظر سنجي مشاهده نشد

    علیرضا
    (علیرضا) می گوید :

    یا علی

    القلم
    (القلم) می گوید :

    دوست گرامی مثل اینکه شما متوجه نشدبد.
    بنده عرض کردم که طبق آیات نباید اختلافی باشد اماانسان ها که به هردلیلی که باشد مثلا اشتباه در تفسر ایات و....این اختلاف درحال حاضروجود دارد و اهل سنت روش خود را و شیعه هم روش خود راصحیح می داند به همین دلیل: ان شاالله خداوند هر دو را قبول كند.الان متوجه شدید؟

    پاسخ : دوست عزيز اگر طبق ايات نبايد اختلاف باشد پس ما بايد علل و عوال اختلاف را بررسي كنيم تا به نتيجه برسيم كه علت نشتي اين مشكلات در چيست؟
    خوب تعملي بفرماييد و دقت كنيد وقتي رسول خدا ما را به پيروي از مولا علي ع مي دهد ايا شايسته هست هر كسي از عقايد و افكار خودش پيروي كند؟
    مثلا شما فرموديد اشتباه در تفسير ايات، خوب علت افتراق در اسلام نيز همين هست وقتي خداوند ما را به اطاعت رسول دعوت مي كند و رسول هم ما را به مولا علي ع و عدم پيروي از دستور رسول يعني علت اينكه امت اسلام به 73 فرقه تبديل شود و يكي از انها بهشتي شود اين قول رسول خدا با سند صحيح در كتب اهل سنت نيز موجود هست در نتيجه خداوند يك احكام و يك فقه را ارسال نموده و نه چند فقه و احكام فلذا نمي توانند همه انها هم بر حق باشند و همه هم بهشتي، وقتي كه رسول مي فرمايد يك فرقه بهشتي هستند يهني يك فقه و حكم و غيره صحيح هست و نه همه در واقع بقيه بر باطل هست در نتيجه من مي خواهم بگويم ما بايد طبق قران بهترين قول را برگزينيم

    القلم
    (القلم) می گوید :

    سلام علیکم
    خب سوالی نمیدونم بگم چی پرسیدین,بدیهی است که هراهل سنتی نیست که محبت اصحاب ویاران رسول الله صلی الله علیه واله وسلم درقلبش نباشد,این سوالی که درذهن 80% شیعه هاست که متاسفانه به دلیل آگاه نبودن ازعقاید اهل سنت وجماعت است به هرحال.....
    درضمن دوست گرامی این شماهستید که جایگاه اصحاب رانمی دهید وآن هارادشنام می دهید پناه برخدا که به حدیث وآیاتی که درمورد اصحاب بزرگواراست البته انصافا همه هم اینجوری نیستند ولی اکثرهم لا یعلمون.
    الله توفیقمان دهدکه همه مامسلمانان شیه واهل سنت مطیع دستورات الله ورسولش باشیم تابه سعادت دست یابیم.
    درمورد مناظره:به نظربنده ازمناظره هیچ نتیجه ای نمیگریم ناامید هم نیستم اما بهتراست که مناظره بین عامای شیعه وعلمای اهل سنت صورت گیرد نه ما.بنده دردانشگاه تقریب تهران مشغول تحصیلم وبادوستان شیعه بارها بامنطق و خوش رفتاری درموردمسایل دینی حرف زدیم اما هیچ! به هیچی نرسیدیم الا اینکه رابطه مون ضعیف شده.به همین خاطره که تجربه اش رو دارم.
    ان شالله همه مامسلمان متحد باشیم وبرمشترکاتمون تمرکز کنیم که امت اسلامی ازهم پاشیده نشود,وباعث سوء استفاده یهودی وسایرین شود.

    پاسخ : عليكم سلام
    با تشكر از پاسخ شما
    دوست عزيز سوال بنده از شما درباره اهل بيت بوده و نه اصحاب و ياران رسول خدا فلذا بنده سوالم را صريح و واضح پرسيدم اما گويا شما در پاسخ كم لطفي نموديد بهرحال اين تهمت و افترايي بيش به شيعه نيست كه بگويم در ذهن 80 درصد شيعه هاست و علتش هم در عدم اگاه نبودن اهل سنت هست، دوست عزيز چند ايراد بر شما وارد هست اول اينكه افترا زده ايد زيرا هنوز شما با مباني اهل تشيع اشنايي نداريد كه اينگونه فرمايش نموديد زيرا علماي اهل سنت اشاره داشته اند نگوييد اهل سنت برادران ما هستند بلكه بگويد انها نفس و جان ما هستند لا اخوانا اهل سنه بل قالوا انفسنا اهل سنه و اگر اينچنين نبود نه مردم و نه علما به ان اعتقاد نداشتند و در ادامه فرموديد 80 درصد اهل تشيع اين سوال را دارند، اولا بنده نمي دان شما رقم 80 را از كجا اورده ايد ايا علم غيب داريد يا فكر خواني مي كنيد؟ بكه بهتر است بدانيد اين نقص بر ما نيست بلكه بر شما هست زيرا اهل سنت و جماعت واقعي، ناصبيان و وهابيان همه گي شده اند يك دسته و تازماني كمه علماي بزرگ اهل سنت خودشان را از انها جدا نكنند يقينان اين سوال براي فرزندان ما هم خواهم بود
    *****************************
    اما فرموديد ما به اصحاب رسول خدا سب و شتم مي كنيم بلكه بهتر است بدانيد اين هم افترايي بيش نيست زيرا اين شما هستيد كه شيعه را نمي شناسيد و اين گونه بر برادران اهل تشيع افترا مي بنديد زيرا اگر شيعه بر اصحاب رسول خدا سب و شتم مي كند ديگر در دعاي روز سه شنبه خود نمي گويد اسلام عليك يا اصحاب المنتجبين، بلكه ما اصحاب برگزيد را بسيار تكريم و تعظيم مي كنيم اما اگر تبري مي جويم از بعضي از صحابه به اين علت هست كه انها عامل مبغوض رسول خدا هستند و ما هم در اين مانده ايم كه چرا شما مبغوضان رسول خدا را اولياء و بزرگان و محبوبان خود مي دانيد؟ مضاف بر اينكه اين ما نستيم كه صحابي را سب مي كنيم و اين كلام شما نشان از عدم اطلاعات شما از تاريخ اهل سنت هست بلكه اگر تاريخ خود را بخوانيد درخواهيد ياف انكسي كه به عايشه گفت فتنه گر و عايشه و حفصه را مثال زنان نوح و لوط زد عثمان بود، ان كس كه به عثمان گفت نعثل يعني پيرو مرد يهودي خرف عايشه بود، ان كسي كه به زينب بنت جهش سب و فحش كرد عايشه بود، ان كسي كه به خال المومنين گفت يا عنثر اي مگس ابوبكر بوده ان كسي كه به رسول خدا گفت بي حيا عايشه بود لحاظا اين همه كم لطفي شما را نمي دانم چرا شيعيان بايد پاسخ گويه ان باشند در نتيجه علاوه بر اينكه اين گل و بلل بين صحابي بر باد هست مشخص هست خود انها نيز براي خود ارزشي قائل نبودند و حالا شما از ديگران انتظار داريد به انها تكريم كنند پس اين بي انصافي بر خود شما بر مي گردد و در اخر هم ايه را اشتباه نوشته ايد بنده برايتان اصلاح مي كنم بل اكثرهم لا يعقلون در نتيجه خواهرم من يادتان باشد اگر مي خواهد افتاريي به مذهبي و يا شخصي ببنديد از ديدگاه قران بايد اول تدبر و انديشه كنيد و نه اينكه ديمي عمل كنيد
    **********************
    با تشكر از دعاي خير شما، اما سوال من از شما اين است اگر به يقين رسيده ايد كه بايد از دستورات رسول پيروي كنيد تا به سعادت برسيد چگونه هنوز به اين واقعيت نرسيده ايد كه رسول خدا فرمودند حسبنا كتاب الله و اهل بيتي؟ چگونه هنوز به يقين نرسيده ايد كه رسول خدا در شان مولا علي ع موردند انت خليفتي من بعدي؟
    باشد روزي كه همه ما به معناي واقعي ايمان اورده باشيم و نه اينكه اسلام بياوريم
    *************************
    خواهر بزرگوارم بنده بسيار از شما سپاس گذار و ممنون هستيم و همين كه منت بر سر ما نهاديد و به سايت خودتان تشريف اورديد حقيقتا خوشحال شدم و باتوجه به اينكه حقيقتا بنده نيز برادران و خواهران اهل سنت واقعي را بسيار دوست مي دارم و بار ها شده است، اما لازم هست نكته اي را تذكر دهم زيرا شما فرموديد بارها با منطق و با روي خوش با برادران شيه صحبت كرده ايد اما هيچي به هيچي، بنده لازم دانستم كه خدمت شما عرض كنم حقيقتا در اين چند نكته اي كه به ما عرضه نموده ايد منطقي وجود نداشت بلكه بيشتر مطظالب شما جنبه اتهام و افترا به شيعه داشته تا بحث علمي و اميدوارم كه اين منطق را در دانشگاه هم نداشته باشيد زيرا اين منطق بيشتر دافعه دارد تا جاذبه فلذا انتظاريس بيش از اين هم نمي توانيد داشته باشيد كه دوستانتان جذب شما بشوند و يا رابطي صميمانه تري داشته باشيد
    ************************
    باز هم از شما بابت اين همه لطف و ادبي كه به خرج داديد ممنون هستم و اميدوارم هميشه در همه مراحل زندگيتان موفق و پيروز و سربلند باشيد
    *************************
    با ارزوي پيروزي جهان اسلام
    يا حق

    القلم
    (القلم) می گوید :

    سلام علیکم قبل از هرچیزی عیدسعیدفطر رو تبریک میگم,
    به نظر بنده وضویی که بر طبق آیات واحادیث باشد که الحمدلله در قران کریم اشاره شده وجای اختلاف وبحث نیست.
    ان شالله خداوند متعال با فضل ورحمت خود هردو راقبول کند.

    پاسخ : عليكم سلام
    با تشكر از پاسخ شما و همچنين بنده نيز اين عيد سعيد و فرخنده را به شما و همه برادارن اهل سنت تبريك عرض مي كنم و اميدوارم طاعات و عبادات شما مورد مقبل درگاه حق تعالي قرار گرفته باشد
    بنده نيز كاملا با شما موافق هستم و يقينان روايتي كه از ناحيه مولا علي ع در باب وضو امده هست صحيح مي باشد و همان طور هم كه رسول فرمودند: من اطاع عليا فقد اطاعني يعني پيروي از مولا علي ع پيروي از رسول هست فلذا اين امر صحت و سلامت وضوي پيروان مولا علي را اثبات مي كند اما جالب اينجاست كه شما در ابتداي امر مي گويد در بحث وضو جاي هيچ اختلاف و بحث نيست اما در پاي فرموديد انشا الله خداوند هر دو را قبول مي كند، اگر اختلاف نيست ديگر دو سبك وضو معنا ندارد و اگر هم اختلاف هست طبق ايه 17 و 18 زمر ما بايد بهترين را انتخاب كنيم پس چه بهتر كه ما عامل به فعل سيدنا مولا علي باشيم زيرا اطاعت از او اطاعت از رسول هست

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 52
      کل نظرات : 327
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 408
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 123
      بازديد ديروز : 146
      بازديد کننده امروز : 48
      بازديد کننده ديروز : 68
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 2,351
      بازديد ماه : 3,591
      بازديد سال : 32,287
      بازديد کلي : 467,028
      اطلاعات شما
      آي پي : 34.203.225.78
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    •  شك عمر بن خطاب به نبوت رسول الله ص
    •  اثبات منافق بودن عمر بن خطاب از لسان مولانا گرگيج
    • آيا اخلاق عمر بن خطاب، نبوي بوده است؟
    •  آیا عمربن خطاب ظالم بودند؟
    •  نماز خواندن جناب عمربن الخطاب+تصاویر کتاب
    •  خویشاوندی رسول الله(ص) با عمر بن خطاب
    •  ترک امر رسول الله مساوی است با دخول در جهنم
    • عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت دوم
    •  عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت اول
    مطالب پربازدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • رمضان بر مسلمانان مبارک
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار
    • خوشبختی چیست؟؟ یا خوشبخت کیست؟؟
    • تبريك به مناسبت ميلاد امام زمان
    • تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
    • افتتاح سایت و انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • فطر بر مسلمانان مبارک
    • اطلاعیه: جذب مدیر برای انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • وفات حضرت خدیجه(س) تسلیت باد
    مطالب تصادفی
    • اجتهاد عمر بن خطاب در خلاف نص صريح قرآن
    • تبريك به مناسبت ميلاد امام زمان
    • چرا نام ائمه اطهار عليه السلام در قران نيامده؟
    • افتتاح سایت و انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • آيا حسين بن علي (ع) را شيعيان كشتند؟
    •  خویشاوندی رسول الله(ص) با عمر بن خطاب
    • خوشبختی چیست؟؟ یا خوشبخت کیست؟؟
    • راه اندازي مجدد
    • توهين عمر بن خطاب به رسول الله ص
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار