ارسال پاسخ
تعداد بازدید 274
نویسنده پیام
kheymegahabalfazl آفلاین


ارسال‌ها : 3048
عضویت: 15 /4 /1391
تشکرها : 1059
تشکر شده : 2211
دفاع از عتبات عاليات به عنوان جهاد في ‌سبيل‌الله واجب است


در پيام آيت الله العظمي مکارم شيرازي آمده است: همه مى‌دانيم بعد از آن‌که تروريست‌هاى تکفيرى و حاميان آنها از کشورهاى عربى و آمريکا و اسرائيل گرفتار شکست خفت‌بارى در سوريه شدند، تصميم گرفتند آن را در عراق جبران کنند، به گمان اينکه قوميت‌هاى مختلف و مذاهب شيعه و اهل سنت مى‌تواند نظام ارتش آنها را مختل کند و به سرعت پيش خواهند رفت.

در ادامه اين پيام افزوده شده است: اما چيزى نگذشت که ديديم کور خوانده‌اند و ملت عراق اعم از شيعه و اهل سنت و کرد که جان و مال و ناموس و کشورشان را در خطر تروريست‌هاى تکفيرى خونخوار ديدند که به هيچ چيز و هيچ کس رحم نمى‌کنند، به پا خاستند و به يارى ارتش شجاع عراق شتافتند و به نداى مراجع محترم حوزه علميه نجف لبيک گفتند و حدود 2 ميليون نفر براى اين جهاد فى سبيل الله نام‌نويسى کردند و آنها که آموزش نديده‌اند به سرعت آموزش مى‌بينند و ان‌شاءالله همه قوميت‌ها و مذاهب عراقى با هم متحد خواهند شد.

در اين پيام تصريح شده است: تروريست‌هاى تکفيرى و حاميان آنها بدانند در صورت لزوم ميليون‌ها نفر از کشورهاى ديگر همان‌ها که هنگام اربعين با پاى پياده از دورترين نقاط به سوى مرقد ائمه عراق مى‌آيند به نيروهاى مردمى عراق مى‌پيوندند و ارتش شجاع آن را يارى مى‌دهند.

در اين پيام تاکيد شده است: بنده با صراحت عرض مى‌کنم دفاع از تماميت عراق مخصوصاً عتبات عاليات بر همه علاقه‌مندان به اسلام و اهل‌بيت(عليهم السلام) به عنوان جهاد فى سبيل الله واجب است و شهيدان اين راه به شهداى کربلا مى‌پيوندند و به نظر من اين حوادث فرصت خوبى بود براى مردم عراق که يک لشکر مردمى جان‌برکف در کنار ارتش رسمى خود به وجود آورند که آثار آن در آينده بسيار نمايان خواهد شد.

در پيام اين مرجع تقليد آمده است: دشمنان کوردل و حاميان غربى و عربى آنها به زودى خواهند فهميد که با يک ارتش چندين ميليونى بى‌سابقه روبه‌رو هستند، جوانان عاشق اسلام و اهل بيت(عليهم السلام) بايد آمادگى خود را حفظ کنند و در صورت لزوم و درخواست دولت عراق به آنها بپيوندند. وما النصر الا من عندالله العزيز الحکيم
منبع: فارس

امضای کاربر :
هر که می خواهد شهداء را بشناسد باید داستان کربلاء را بخواند. *شهید سید مرتضی آوینی*



قالَ آلامام مهدي(عليه السلام) : لا يُنازِعُنا مَوْضِعَهُ إلاّ ظالِمٌ آثِمٌ، وَ لا يَدَّعيهِ إلاّ جاحِدٌ كافِرٌ.

امام مهدي فرمود: كسى با ما، در رابطه با مقام ولايت و امامت مشاجره و منازعه نمى كند مگر آن كه ستمگر و معصيت كار باشد، همچنين كسى مدّعى ولايت و خلافت نمى شود مگر كسى كه منكر و كافر باشد
دوشنبه 02 تیر 1393 - 17:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از kheymegahabalfazl به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: shia & ammarshia &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :