ارسال پاسخ
تعداد بازدید 277
نویسنده پیام
kheymegahabalfazl آفلاین


ارسال‌ها : 3048
عضویت: 15 /4 /1391
تشکرها : 1059
تشکر شده : 2211
حمله سلفي هاي مصر به منزل برادر شيخ شهيد "حسن شحاته"
تنها منجي شيخ اسماعيل، صداي اذان ظهر بود، در اين  هنگام  تعدادي از اهالي روستا به منزل شيخ اسماعيل شحاته آمدند و سلفي ها  را راضي کردند که مشاجره و... را کنار بگذارند و به اتفاق هم  براي اداي  نماز بروندو تعداد ديگري از اهالي روستا براي حمايت از شيخ اسماعيل و  خانواده اش در مقابل منزل وي ايستادند.

به  گزارش «شيعه نيوز"، روز جمعه و قبل از برگزاري نماز جمعه، تعدادي از سلفي  هاي مصر در روستاي "هربيط" واقع  در استان "الشرقيه" مصر به منزل "اسماعيل  شحاته" برادر شهيد  "حسن شحاته  ، "حمله بردند و و از وي و خانواده اش  خواستند هر چه زودتر روستا را ترک کند.

اين سلفي ها که در حدود 400  نفر آنها را همراهي مي کردند شعار " اينجا يا جاي ماست يا جاي شما" را سر  مي دادند و با سرکردگي سه نفر از رهبران حزب سلفي "النور" مصر به نام هاي   «أحمد محمد موسى»، و«محمد محمود الأشقر» و«أحمد إسماعيل جلام»، اقدام به  اين عمل نمودند.

تنها منجي شيخ اسماعيل، صداي اذان ظهر بود، در اين  هنگام  تعدادي از اهالي روستا به منزل شيخ اسماعيل شحاته آمدند و سلفي ها  را راضي کردند که مشاجره و... را کنار بگذارند و به اتفاق هم براي اداي  نماز بروندو تعداد ديگري از اهالي روستا براي حمايت از شيخ اسماعيل و  خانواده اش در مقابل منزل وي ايستادند.

برادر شيخ شهيد برخي ادعاها  پيرامون درگيري و مشاجره پسرش با يکي از سلفي هاي منطقه را رد کرد و گفت  چنين مسئله اي رخ نداده که حال اين جريان پيامد آن باشد. وي هم چنين به  شحادت برادرش اشاره کرد و عنوان نمود: از طريق قانوني کاملا پيگير اين  موضوع هستم

امضای کاربر :
هر که می خواهد شهداء را بشناسد باید داستان کربلاء را بخواند. *شهید سید مرتضی آوینی*



قالَ آلامام مهدي(عليه السلام) : لا يُنازِعُنا مَوْضِعَهُ إلاّ ظالِمٌ آثِمٌ، وَ لا يَدَّعيهِ إلاّ جاحِدٌ كافِرٌ.

امام مهدي فرمود: كسى با ما، در رابطه با مقام ولايت و امامت مشاجره و منازعه نمى كند مگر آن كه ستمگر و معصيت كار باشد، همچنين كسى مدّعى ولايت و خلافت نمى شود مگر كسى كه منكر و كافر باشد
یکشنبه 27 مرداد 1392 - 02:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :